Návody
Vysvětlivky zkratek u strojů
W.P WIP pomocník
AP : autopilot
FL : čelní nakladač
New : nový
wheels : úprava kol
comunal : komunální úprava
black beuatly : černé provedení
dirty : špinavý
AutoQuad + druh řazení
skin : nová barva, nový vzhled
Quicke : druh čelního nakladače
Rot : červená verze
Dual Wheels : dvě kola
MultiGrain : více plodin
S.P Singl player
M.P Multiplayer
pack : více strojů ke stažení
multiplane : vůz je připraven na více plodin
20 fruits : vůz je připraven na 20 plodin
dung mod v2 : rozmetadlo na hnůj mod v2
tank : z vozu lze tankovat naftu
manure : močůvka
dung : hnůj
Pasilage : vůz pouze na siláž
Washable : omyvatelní stroj
v1.2.3 : verze 1.2.3 atd...
BIG wheels : velká kola
Bale : balíky
Návod Wip pomocník..........
Zde je dlouho očekávaná Abfahrhelfer pro LS 2011 v první verzi.
I. instalace - instrukce
1. archiv aacourseplay.zip do seznamu C:Dokumenty/my games/farmingSimulator2011/mod
2. Nyní rozbalte archiv traktoru, který chceš opatřit Abfahrhelfer a v moddesc.Xml v tomto souboru je
<vehicleTypes> ... ... ... <specialization name="courseplay" /> << - - tento řádek musí být zapsán</vehicleTypes> nakonec soubor opět zabalte.
II. Návod k ovládaní:
Řízení Abfahrhelfers funguje v podstatě myší, poněvadž volných kláves v Landwirtschafts simulátor je přece jen velmi málo. Jedním klikem na pravé tlačítko myši aktivovujete Courseplay HUD, ve kterém řidiče můžete konfigurovat. Navíc dsou některé funkce jak řidiče spouštět a zastavit také přes klávesnici, přes klávesu NUMPAD 7 až do NUMPAD 9.
HUD: Když HUD otevřete je automaticky aktivováno řízení myší. Nemůžete se s myší už dívat. Když chcete řízení myší vypnout musíte jednoduše ještě jednou na pravé tlačítko myši kliknout. Alternativně můžete také na červené X nahoře napravo v HUD kliknout. Při tom bude HUD zavřeno a řízení myší opět deaktivované. HUD je dále děleno do několika podstran. Tyto můžete měnit modrou šipkou v horních části HUDsu. V střední části HUDsu může provádět na každé podstraně různé nastavení nebo příkazy. Kliknete snadně na požadovanou akci. V dolní části HUDsu najdete info o svém řidiči, kurz a aktuální status. Tam můžete kliknout na disketu a váš nastavený kurz uložit do paměti.
HUD "Abfahrhelfer Steuerung"
- Kursaufzeichnung beginnen:
Touto volbou je mod záznamu pomocníka aktivován. Můžete zajet kurz, kterým řidiči pak budou jezdit. U aktivace budou zpočátku zobrazeny tři soudky v rozmezí 10 - 20 metrů. Měli byste dávat pozor na to, aby jste až k třetímu sudu pokud možno jeli přímo vpřed. Když tuto funkci aktivujete můžete, pravým tlačítkem myši, řízení myší deaktivovat, abyste se u nastavování kurzu mohli rozhlížet.
- Kursaufzeichnung beeenden:
Tuto volbu lze použít jen v modu záznamu a slouží k jeho skončení. Kliknuněte na tuto funkci když dosáhnete koncový bod na váší cestě. Doporučuje se, aby koncový bod ležel asi 10 metrů před místem startu a aby přibližně z tohoto směru mohl řidič pokračovat v jízdě k místu startu.
- Hier Wartepunkt setzen
V modu záznamu máte možnost na dráze využít bod čekání. Na tomto bodě řidič později při odvozu zastaví dokud jej dále nepošlete ručně. Když řidič dosáhne bodu čekání oznámí vám to v dolní části obrazovky.
- Abfahrer einstellen
Když je kurz zajetý máte možnost nastavit řidiče. Při tom je pomocník aktivován a jezdí řádně svou cestu.
- Abfahrer entlassen
Aktivovaného řidiče můžete ovšem také kdykoliv propustit resp. zadržet. Když pomocníka později opět aktivujete jede dál po öd posledního bodu cesty a bude pokračovat v práci.Tato volba je vám k dispozici když řidič dosáhne bodu čekání .
- Abfahrer-Typ wechseln
Aby pomocník mohl vyřídit co nejvíce úloh jsou různé typy pomocníků. Aktuální typ je oznámen v dolní části HUDsu. Klikem na tuto akci můžete procházet typy pomocníků.
Typ:
abfahrer: čeká u startu do plného naložení a odjíždí teprve pak na cestu. Když cesta vede přes místo pro vyklápění zastaví a vyloží přívěs. Je ovšem možné říci řidiči u startu také, že má ihned odjet.
kombiniert (Drescher abtanken und abfahren):Je podobný jako Abfahrer mod s tím rozdílem, že řidič u startu nečeká do naložení ale samostatně jede ke kombajnu nebo řezačce na aktuálním poli a tento obsluhuje. Je-li přívěs plný jede řidič na druhý soudek na jeho cestě a jede od té doby cestu jako normální řidič. Aby kombinovaný mod fungoval musí start řidiče bezpodmínečně být na stejném poli na kterém je kombajn.
Überladewagen (Drescher abtanken): Ridič jede také přímo ke kombajnu nebo řezačce a odjíždí potom svou cestu. Rozdíl přitom je, že Überladewagen používá bod čekání jak počáteční bod. Když je tedy překládací vůz plný jede svou cestu až do bodu čekání a tam pokračuje v jízdě automaticky, když je překládací vůz prázdný.
Überführung (Route abfahren):V tomto způsobu odváží řidič pouze svou cestu . Nečeká u startu a také nebude snímat místo pro skládku. Tento mod je vhodný ve spojení s body čekání aby nářadí na pole přivézl nebo například také na jiné dvory.
- Wegpunkte löschen:
Když je kurz odjetý můžeš vynulovat touto volbou kurz. Při tom není uchovávaný kurz z konfigurovaných dat vymazán, ale jen aktuálního řidiče zase znovu nastavte. Když máte kurz zaježděný, můžete kliknutím na disketu váš kurz uložit do paměti. V dolním rohu HUDsu nalezte disketu. Přitom bude v horní části zobrazen formulář pro zadání jména trasy. Zde může zadat klávesnicí nějaké jméno pro váš kurz a klávesou ENTER potvrdit. Upozornění: Aktuální nastavení hry je v módu paměti ještě aktivní. To znamená když například stisknete "e " vystoupíte bohužel ještě z vozidla. V tomto případě snadno opět nastoupíte a dále zapsisujete. Tento problém bude v pozdější verzi samozřejmě odstraněn.
- Kurse verwalten:
Na této podstraně HUDsu vy najdete přehled vašich uložených kurzů. Klikem na symbol pořadače můžete nahrát kurz a klikem na červené X kurz úplně vymažete. Modrou šipkou vpravo nahoře a vpravo dole můžete listovat uloženými kurzy.
- Einstellungen Combi Modus
Toto nastavení platí (jak název to naznačuje) jen pro kombiniert mod a Überladewagen mod. Zde můžete přizpůsobit vašeho řidiče příslušnému kombajnu. Klikem na +/ - můžete hodnoty podle toho přizpůsobit.
- Seitl. Abstand - Tato hodnota definuje odstup řidiče od kombajnu nebo řezačky, tzn jak daleko má od stroje jet.
- Start bei % - Tato hodnota udává od jakého zaplnění bunkru kombajnu má řidič k němu jet a vyložit ho. U řezačky je touto hodnotou určeno kdy má druhý řidič jet v řetězu za prvním.
- Wenderadius - Tato hodnota je důležitá jen u řezačky a nastavuje jak daleko má řidič při otáčení odjet od řezačky aby se neotáčel v cestě řezačky.
- Pipe abstand - Tato hodnota nastavuje jak má řidič předjet nebo jet zpět . Tím se dá řidič nastavit na různé přívěsy.
- Drescher verwalten
Také toto nastavení je jen pro kombiniert mod důležité. Zde můžete nastavit zda ridič má si automaticky hledat nějaký kombajn nebo řezačku (standart) nebo mu nějaký kombajn ručně přidělit (přidělený kombajn musí být na sjeném poli). Řidič jede od svému místa startu automatický ke kombajnu, a je jedno kde se nalézá. Toto nastavení je dobré především u velkých nebo kopcovitých polí na kterých automatické přidělení ne vždy funguje a na pole bez kultivace např . louky.
- Geschwindigkeiten
Zde můžete určit jak rychle má váš řidič jet
Návod na vkládání modů do hry.......
Vytvořil: Tomáš91
Návod na Multiplayer Farming simulator 2011- jak si zahrát s kamarády .....
Vytvořil: Tomáš91
Návod na prodej balíků.....
zde je video návod jak v základní mapě jednoduše prodat balíky
video : durman
Návod na plné sýpky....
Video navod zde: http://www.uloz.to/6650352/video-navod-na-plne-sypky-rar
Návod jak upravit stroj aby nám sklízel co je třeba .......
1.Kódy plodin
2.Postup úpravy
3.Další možnosti co lze upravit
Návod ke stažéní zde: http://www.ulozto.cz/6647656/navod-na-upravu-stroju-aby-nam-sklizel-co-potrebujem-rar
Návod na přidání plodin do LS 2011.....
MapFruits který se dává do mods a je upraven do ls2011 a obsahuje 18 plodin. napadlo mě přidat plodinu do mé oblíbené mapy pomocí fruitimportéru od defendra a funguje to. je to trochu krkolomné. potřebuje te MapFruits , fruitimportér a ls 2009. postup je třeba pro sample mods map (SMP), který má každý v ls2011. předpokládám, že máte importér a ls09 nainstalované. rozbal te SMP do složky. najdi složku maps v ls09, otevři a vše smaž. otevři složku SMP a soubory map01, missions, models, shaders, sounds, textures, map01 i3d přesuň do prázdné složky maps v ls09 a zavři. nyní postupujte stejně jako v ls09 a pomocí importéru přidejte požadované plodiny. nezapomeň te, že se jich dá používat v celé hře zase jen 15. další postup je přesně opačný z maps ls09 do složky SMP, zabal a s MapFruits dej do mods ls2011. nezapomeň te na úpravu mapfruits podle přidaných plodin. snad jsem na nic nezapoměl a přeji mnoho zdaru.
http://www.uloz.to/6449325/map-fruits-zip
Návod na vkládání budovy do mapy.....
1) Začátečnická pomůcka
2) Postup na vložení budovy
3) Postup jak upravit terén
4) Postup jak uložit úpravy před skončením práce na editoru
Návod ke stažéní zde: http://www.ulozto.cz/6470699/navod-na-vkladani-budov-rar
Jak přidat nové stroje do hry.....
Platí pouze pro: traktory, kombajny, příslušenství, vleky a návěsy, některé budovy
(ty co jsou v zipu).
Stáhnutou věc vložíme sem: Dokumenty\My Games\FarmingSimulator2011\mods
Může se stát, že se hra nenačte do menu, je furt černá obrazovka, to znamená, že poslední přidaný stroj je špatný a musí se vymazat.
Webová stránka byla vytvořena pomocí on-line webgenerátoru WebSnadno.cz